Instructie schoonmaakdienst

Jij hebt je aan het begin van het seizoen opgegeven voor de schoonmaakdienst. Heel fijn dat jij je steentje komt bijdragen! Schrijf alsjeblieft zelf in de agenda welke dienst je hebt; het is erg vervelend voor je medeschoonmaaklid als deze er alleen voor staat. Mocht je om welke reden dan ook jouw dienst op een ander moment in de week willen doen, is dat prima, informeer alleen even deze partner.

Omdat wij als commissie met een beperkt aantal leden niet altijd in staat zijn om aanwezig te zijn tijdens de dienst (ook omdat veel leden overdag aan de slag gaan), hieronder wat extra info en houvast. We gaan er hiermee vanuit dat de diensten zelfstandig ingevuld kunnen worden en dat er een logische opbouw is in het uitvoeren van de extra klussen.

1) Indien nodig de sleutel ophalen bij het bekende adres.

2) Schoonmaakspullen:

Standaardklussen:

Extra klussen:

Als de standaardklussen snel klaar zijn en je hebt nog tijd, is ’t erg fijn als dan een extra klus kan worden meegepakt. Er ligt een infomapje bij de bar met deze info en een lijst waarmee je de volgende dienst kan laten weten, wat jij extra hebt gedaan. Zo blijft dit systeem (hopelijk;-) effectief en goed werkbaar voor iedereen.

Mocht je onverhoopt niet kunnen komen, pak dan zelf een ander moment die week en laat jouw schoonmaakpartner tijdig weten dat jij het niet gaat redden.

Heel erg dank alvast voor het uitvoeren van de dienst en het helpen uitvoeren van dit systeem!

Hartelijke groeten,

Jos en Dick

PS. Wij zoeken altijd naar leuke aanpakkers met ideeën en een beetje tijd om de klus met nog meer mensen binnen de commissie te kunnen klaren. Laat je ajb horen en zorg voor nog meer betrokkenheid bijzonder club!